بسته ترکیبی دلخواه همراه اول
نوشته شده توسط : Arfi :)

همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پر سرعت در ایران است. این شرکت در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار است. همراه اول همواره در تلاش است تا با ارائه طرح ها و خدمات متنوع در قالب بسته های مکالمه درون شبکه، بسته های اینترنت، پیامک و غیره به مشترکین اعتباری و دائمی رضایت آنها را جلب کند.
بسته ترکیبی دلخواه همراه اول

سرویس بسته های ترکیبی دلخواه همراه اول، یکی از بسته های جذاب و پر طرفدار این اپراتور محسوب می شود، درواقع این سرویس از 3 بخش اینترنت، مکالمه و پیامک تشکیل شده است و هر کاربر با توجه به مصرف و نیاز خود بسته مورد نظر را می تواند طراحی کند. این بسته ها هزینه های ارتباطی شخص را بهتر مدیریت می کند.

این بسته ها اعتبار یک ماهه دارند و متناسب با انتخاب کاربر تعیین می شوند و فقط مختص مشترکین دائمی نیست و مشترکین سیم کارت اعتباری نیز می توانند با استفاده از اپلیکیشن همراه من، خدمات این بسته را خرید کنند.

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول توجه داشته باشند که مکالمه و پیامک بسته ترکیبی دلخواه برای ارتباطات درون شبکه همراه اول قابل استفاده است و مکالمات و پیامک های خارج شبکه با تعرفه عادی محاسبه می شود. نکته ای که حائز اهمیت است اینست که امکان فعالسازی بسته های ترکیبی دلخواه با سایر بسته های ترکیبی همچون بسته های گلخانه، بسته های قیمتی و یک بسته ترکیبی دلخواه دیگر وجود ندارد، اما استفاده همزمان آن با هریک از بسته های فقط اینترنت، فقط مکالمه و فقط پیامک امکان پذیر است و اولویت مصرف با بسته ای خواهد بود که زودتر به اتمام برسد.

نکات مهم سرویس ترکیبی دلخواه

 بسته های ترکیبی دلخواه بسته رزرو پیش فرض ندارد، مدت زمان اعتبار بسته های ترکیبی دلخواه 30 روز می باشد، امکان فعالسازی همزمان بسته ترکیبی دلخواه با سایر بسته های ترکیبی همراه اول وجود ندارد، امکان فعالسازی همزان بسته ترکیبی دلخواه با هریک از بسته های فقط اینترنت، فقط پیامک و یا فقط مکالمه همراه اول امکان پذیر است. در صورت پایان یافتن حجم بسته های ترکیبی دلخواه، مصرف اینترنت، مکالمه و یا پیامک از سایر بسته های فعال می باشد، بنابراین در صورتی که مشترک بسته فعال دیگری نداشته باشد، مصرف مکالمه و پیامک کاربر به صورت نرخ تعرفه آزاد محاسبه می گردد. مصرف اینترنت نیز تنها در صورت فعال بودن سرویس اینترنت تعرفه آزاد، به صورت نرخ تعرفه آزاد محاسبه خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا فعالسازی این سرویس می توانند به سایت همراه من و یا اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند و در قسمت خدمات من ، بسته های ترکیبی، بسته های مورد نظر خود را متناسب با مصرف و نیاز خود بسازند و از آن استفاده کنند.





:: موضوعات مرتبط: سیم کارت همراه اول , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت اعتباری , خرید سیم کارت ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: